Qurbani Ka Janwar Zabah Karney Ka Tareeqa
Tehreer: Shaikh Maqbool Ahmad Salafi Hafizahullah
Romanised By: Umar Asari
Qurbani karna sahih Qaul ki roshni mein Sunnat e Mo’akkadah hai. Jisey Allah Taala ne Qurbani karney ki taqat di hai usey zaroor kar leni chahiye. Qurbani Allah se qareeb honay ka behtareen zariya hai, is Ibadat mein Ikhlaas paida karen warna Qurbani karney ka koi faidah nahi hoga. Allah Taala ka farmaan hai:
لَنْ يَنَالَ اللَّهَ لُحُومُهَا وَلَا دِمَاؤُهَا وَلَٰكِنْ يَنَالُهُ التَّقْوَىٰ مِنْكُمْ ۚ
Tarjumah: Allah Taala ko Qurbani ka gosht aur us ka khoon hargiz nahi pohonchtey balki usey to tumharey dil ki parhezgaari pohonchti hai.
(Surah al Hajj, Surah No: 22 Ayat No: 37)
Qurbani ka janwar kaana ya langda na ho, na hi usey koi bemari ho aur na hi wo kamzoor ho. Isi tarah janwar kam se kam do dant wala ho. (Tafseel ke liye dekhen, Abu Dawood: 2802 and Sahih Muslim: 1963)
Zabah kartey waqt janwar ko Qibla ki taraf litaya jaaye, yeh sunnat hai. Agar Qibla ke alawah kisi aur taraf zabah kar liya gya to bhi koi harj ki baat nahi. Qurbani deney wala khud se zabah karey, agar zabah karna us ke liye mushkil ho to koi bhi us ki jagah zabah kar dey. Jab janwar zabah karney lagen to churee ko tez kar len taaki janwar ko zabah ki kam se kam takleef mehsoos ho.
Zameen par Qibla Rukh janwar ko lita kar tez churee us ki gardan par chalatey huwe bolen:
بِاسْمِ اللَّهِ وَاللَّهُ أَكْبَرُ
(Sahih Muslim: 1966)
Itni dua bhi kaafi hai. Aur niyat ka talluq dil se hai.
Yeh dua bhi kar saktey hain:
بِاسْمِ اللهِ وَاللهُ أَكْبَرْ أَللهُمَّ هذا مِنْكَ وَلَكَ اَللھُم َّھذَا عَنِّيْ وَ عْن أهْلِ بَيْتِيْ
Mazeed yeh dua bhi padhna Nabi Sallallahu Alaihi Wasallam se saabit hai.
إِنِّي وَجَّهْتُ وَجْهِيَ لِلَّذِي فَطَرَ السَّمَوَاتِ وَالأَرْضَ عَلَى مِلَّةِ إِبْرَاهِيمَ حَنِيفًا وَمَا أَنَا مِنَ الْمُشْرِكِينَ إِنَّ صَلاَتِي وَنُسُكِي وَمَحْيَاىَ وَمَمَاتِي لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ لاَ شَرِيكَ لَهُ وَبِذَلِكَ أُمِرْتُ وَأَنَا مِنَ الْمُسْلِمِينَ اللَّهُمَّ مِنْكَ وَلَكَ عَنْ مُحَمَّدٍ وَأُمَّتِهِ بِاسْمِ اللَّهِ وَاللَّهُ أَكْبَرُ
* Is Hadees ko Sheikh Albani Rahimahullah ne “Mishkaat” ki Takhreej mein sahih qarar diya hai aur Shoaib Arnaut ne is ki tehseen ki hai (yani is hadees ko hasan kaha hai).
Zabah karney mein kuch batein dhyaan rahey. Zabah karney wala Aqil (aqal wala), Baligh aur musalman ho, kisi khoon bahaney waley instruments se zabah kiya jaaye, zabah karney mein saans ki nali aur khaney ki ragein kaatni hain aur zabah kartey waqt Allah ka naam lena hai. Be-namazi (jo namaz nahi padhta us) ki Qurbani aur us ke zabeehey ke silsiley mein ulama ka ikhtelaaf hai ki be-namazi ka Qurbani karna aur uska zabeeha jayez hai ya nahi. Mein yahan itna zaroor kahunga ke Namaz chorna kufr hai is par sab ka iteefaaq hai. Qurbani denay wala ya zabah karney wala apney us amal se pehlay tauba karey aur ainda (next time) pabandi se namaz padhney ka ehad karey.
Yahan yeh bhi yaad rahey ki Qurbani karney ka waqt Eid ki Namaz khatm honay se shuru hota hai aur Zul-Hijjah ki 13 tareekh ko sooraj doobney tak rehta hai.
واللہ اعلم بالصواب
کوئی تبصرے نہیں:
ایک تبصرہ شائع کریں